Overstroming

3 november 2009

Hoi mensen,

Ik weet niet hoe het weer is in Nederland maar ik wil wedden dat het hier slechter is. Wat een kloteweer de kruising voor mijn kamer is overstroomd met minstens 25 cm water en het blijft maar door regenen. Het is gister ochtend begonnen en overdag viel het nog mee maar vanacht heeft het de hele nacht geregend en er lijkt nog lang geen einde aan te komen. De weersvoorspelling op het internet geeft aan dat het doorgaat tot minstens zaterdag en mogelijk nog langer.  En als de regen nog niet genoeg is waait het ook als een gek de palmbomen lijken nu haast op grote bloemen omdat de bladeren weggericht zijn van de kust. En die vietnamezen gaan ondanks dat toch naar hun bestemming met hun scooters met een regenpakje aan (straks misschien met een duikpak). Ik moet straks eten want ik kan zelf niks koken hier maar met dit weer heb ik daar nou echt geen zin in.

Oke verder heb ik niks boeiends te vertellen dus nou ga ik dit weer ook maar eens trotseren.

groetjes

1. papa:
    4 november 2009
    nou bastiaan dat ziet er inderdaad uit als slecht weer. in NL is het afgelopen weekend ook begonnen met regenen. Dit was erg nodig want het is erg droog.
    Ik ben met aan het kijken om rond 20 nov naar vietnam te komen.
    groeten en succes met je project.
  2. Arnica:
    4 november 2009
    Kennen ze geen "bezorgen" in Vietnam?!
    Anders misschien nog onderneem ideetje...
  3. Bastiaan:
    5 november 2009
    Hey Arnica ze kennen hier in Vietnam wel een bezorg service maar ze spreken geen engels dus wie weet wat ik dan uiteindelijk bezorgd krijg.
    Verder is het weer alweer een stuk beter. Geen overstromingen en bijna geen regen meer.